0
image alt

הסיפור של PANDORA

 

The PANDORA story is about a company with a distinctive brand and distinctive products that in just a few years has made the exceptional journey from a local Danish jeweler to a world-leading international jewelry company, with sales in more than 70 countries

1982-1999: The early years

It all started nearly 30 years ago. Back in 1982 a jeweller’s shop that would one day become PANDORA was established in modest surroundings in Copenhagen, Denmark, by Danish goldsmith Per Enevoldsen and his wife Winnie

From the beginning, they often travelled to Thailand in search of jewelry for importing. As the demand for their products increased, their focus gradually shifted towards wholesale to clients in Denmark

In 1987, after several successful years as wholesalers, the retail activities were discontinued and the company moved to larger premises. Meanwhile, the first in-house designer joined the company and PANDORA began to focus on creating its own unique jewelry. In 1989, the company decided to start manufacturing its jewelry in Thailand

2000-2009: Building an international presence

In 2000, PANDORA’s charm bracelet concept was first launched in the Danish market. Consumers embraced the concept, and in the following years, driven by a growing and encouraging demand, the company began to expand internationally, entering new markets such as the United States in 2003 and Germany and Australia in 2004

Over the following years, PANDORA rapidly expanded its market presence from a Scandinavian platform to an international marketing and sales platform driven mainly by third party distributors and strong production capabilities in Thailand

In order to increase its production capacity, PANDORA opened a large scale, six-story fully-owned manufacturing facility in Thailand in 2005, which still forms a central part of the current production and infrastructure. In August 2008 a second manufacturing facility was opened in the same area, which in 2010 was followed by the opening of PANDORA’s third and fourth facilities in the same area, further strengthening our unique production setup

Today

PANDORA operates and manages a vertically integrated business model from in-house design and manufacturing to global marketing and direct distribution in most markets. The products are sold in more than 70 countries on six continents through over 10,300 points of sale, including around 900 concept stores

PANDORA’s mission – then and today – is to offer women across the world a universe of high quality, hand-finished, modern and genuine jewellery products at affordable prices, thereby inspiring women to express their individuality. All women have their individual stories to tell – a personal collection of special moments that makes them who they are. That is why we celebrate these moments. That is why we say these moments are unforgettable
Like the story of PANDORA

  •  

זהב – היסטוריה ומאפיינים

 

הזהב הוא המתכת הראשונה שמוכרת לאדם עוד מימים שלפני ההיסטוריה המתועדת וסימל מאז ומתמיד מעמד גבוה ועושר רב. מדובר במתכת גמישה, מוליכת חשמל, צהובה, מבריקה ושאינה מאבדת מהצבע שלה או מתחמצנת (כלומר עמידה לקורוזיה וחלודה). הזהב נחשב למתכת אצילית, כלומר הוא אינו מתרכב בקלות עם מתכות וחומרים אחרים, עובדה זו תורמת לכך שהוא נמצא בטבע כמעט טהור. יתרונות אלו תורמים לכך שהזהב הינה מתכת מבוקשת ונפוצה לא רק בעולם המטבעות והתכשיטים, אלא גם בתעשיות שונות מעולם הרפואה וההיי-טק. הזהב מהווה תחום השקעה מקובל ברחבי העולם ומשקיעים רבים כולל ממשלות של המדינות המובילות בעולם אוגרות את המתכת הנדירה הזו מאחר והיא נחשבת להשקעה בטוחה, מוחשית ויציבה.

לזהב חשיבות נוספת לדתות שונות המקפידות לעטר את עזרי הפולחן הדתי שלהן בפסלי ועיטורי זהב שונים. בעקבות הביקוש הגבוה לזהב נעשו אין ספור נסיונות של אלכימאים ליצור זהב במעבדה, אך כולם נכשלו וכיום מקור הזהב היחיד הינו הטבע. קריית זהב אינה מלאכה קלה, ובדרך כלל נקבל חצי גרם זהב מכמות כוללת של 1 טון אדמה.

מחירי הזהב ומשמעותו של המונח קראט (K) בזהב

מחיר הזהב עלה בעשרות אחוזים בשנים האחרונות וקיים סיכוי סביר שמגמה זו תימשך בשנים הקרובות. את מחיר הזהב לגרם או לאונקייה ניתן לחפש באינטרנט, ישנו מדד המשתנה באופן מתמיד ביחס להיצע והביקוש העולמי. הזהב נמדד ביחידות של אונקייה, כאשר המחיר משתנה לאורך כל יום המסחר בהתאם להיצע והביקוש.  יחידת הקראט K הינה יחידת משקל שמוכרת לנו מעולם היהלומים, אך הקראט בזהב מסמל את אחוז הזהב הטהור במתכת שבידינו ואילו ביהלומים הקראט שמסומן באותיות ct יציין את משקל היהלומים, כאשר 1 carat שווה לחמישית גרם או לחילופין חמש carat שווים לגרם אחד. הסימונים הנפוצים ביותר בארצנו הם:

24K – 99% של תכולת זהב טהור – או המספר 999
22K – 91.6% של תכולת זהב טהור – או המספר 990
18K – 75% של תכולת זהב טהור – או המספר 750
14K – 58%  -או המספרים 585 / 620 של תכולת זהב טהור

יש להבדיל בין קראט היהלומים שמסומן באות C לבין קראט הזהב שמסומן באות K
סוגי זהב מאיכות נמוכה פחות נפוצים בארצנו אך מוטב לדעת את סימונם: 10K שמסומן גם במספר 417, 8-9K שמסומנים במספרים 333 ו-375 בהתאמה. יש לציין שזהב מתחת ל14 קראט אינו נהוג ונפוץ בארצנו לתעשיית התכשיטים.
מוטב לזכור את סימוני הכסף ופלטינום למקרה שינסו למכור לכם אותם כזהב:
כסף: 800, 925, 958, 999
פלטינום: 850, 900, 950, 999

זהב וטבעות אירוסין

כמו שנאמר אחד היתרונות הבולטים של הזהב הוא שנוח לצורפים לעבוד איתו מאחר והוא גמיש ואלסטי, אך עובדה זו מהווה גם חיסרון כלשהוא מאחר וגמישות זו מהווה פרצה לשחיקה מהירה של ליטוש והברקת התכשיט והווצרות שריטות ושפשופים במהלך השנים, כלומר ככל שעולים בקראט מקבלים זהב טהור יותר, ואולי יפה ונוצץ יותר בחלק מהמקרים, אך יתכן ותידרשו למסור אותה לצורף אחת לתקופה לחידוש הטבעת ולקבלת מראה של תכשיט "חדש" ומבריק. טבעות מסוג 18K יישחקו מהר יותר לעומת טבעות 14K. באירופה נהוג להשתמש יותר בטבעות אירוסין מזהב 18K ובארץ, באמריקה ובקנדה ה14K נפוץ יותר.

משקל הזהב בטבעות אירוסין נע בין 2-6 גרמים. המשקל משתנה בהתאם לעיצוב הטבעת ועובייה. טבעת ששוקלת יותר זהב, תעלה מן הסתם יותר מטבעת ששוקלת חצי ממנה, אך המחיר מושפע מעוד מאפיינים כמו העיצוב וכמות היהלומים והעבודה שהושקעה בייצור התכשיט. ככל ששובצו יותר יהלומים על הטבעת כך מחירה יעלה וזה לא רק בגלל שווי היהלומים, אלא מהסיבה הפשוטה שעבודת השיבוץ וייצור הטבעת המעוצבת מורכבת יותר מטבעת שאינה מכילה יהלומים כלל או טבעת סוליטייר (טבעת עם יהלום אחד מרכזי).

אחוז הזהב הטהור או הקראט K בזהב אינו אינו בהכרח משתקף בצבע הזהב שנראה לעין, מה שמשפיע על צבע הזהב הוא אחוז וסוג המתכות השונות שמוסיפים אל הזהב הטהור כדי לקבל צבע וקראט מסויים. כיום ניתן למצוא זהב בצבעים שונים ובקראט שונה כאשר אין תלות של אחד מהמרכיבים הללו בשני.

סוגי הצבעים בזהב

לצורך המחשת המתכות השונות שמתווספות לזהב נשתמש בזהב מסוג 18K

זהב אדום – 25% נחושת
זהב ורוד – 22.25% נחושת + 22.75% כסף
זהב לבן – 25% פלטינום או פלדיום
זהב לבן אפשרות שניה: 10% פלדיום + 10% ניקל + 5% אבץ
זהב אפור-לבן – 17% ברזל + 8% נחושת
זהב ירוק בהיר מאוד – 25% כסף
זהב ירוק בהיר – 23% נחושת + 2% קדמיום
זהב ירוק – 20% כסף + 5% נחושת
זהב ירוק כהה – 15% כסף + 6% נחושת + קדמיום 4%
זהב כחול בהיר – 25% ברזל
זהב סגול – 20% אלומיניום

למרות ההמחשה בצבעים שמוכרים לנו מהיום יום, כמו ורוד ירוק וכחול, בגווני הזהב מדובר בהבדלים קטנים שבקושי בולטים לעין בחלק מהצבעים שצויינו. במידה ומדובר בבחירת צבע זהב שמיועד כמתנה או טבעות אירוסין ונישואין, יש להתייעץ עם חברה קרובה או עם המשפחה של הארוסה לעתיד, כמו כן מומלץ לקבל כיוון כללי ע"י בדיקה של הצבע השולט יותר מבין התכשיטים שבבעלותה. יש שטוענים כי טבעת מזהב צהוב תתאים לבעלי עור שחום, וזהב לבן לבעלי אור בהיר.

איך לנקות תכשיטי זהב

זהב ובמיוחד יהלומים הינם צוברים שכבה של לכלוך ושומנים שאינם יורדים אלא אם מנקים אותם ביסודיות או מכניסים אותם אחת לתקופה לניקוי בחנות התכשיטים הקרובה. חשוב לציין שכל תכשיט שעונדים באופן קבוע, נשחק ונשרט ומאבד מהברק שלו, וניקון ביתי לא יעזור אלא יש צורך להכניסו לצורף שיבצע פוליש מחודש לתכשיט שיסיר את כל השריטות הקטנות ויגרום למראה של תכשיט חדש לגמרי. תכשיטי יוקרה מזהב לבן תמיד יצופו ברודיום, וזה מאחר שזהב לבן 14K או 18K אינו לבן לגמרי ויש לו גוון מעט צהבהב. הרודיום מעניק לתכשיט גוון לבן מבריק, ובדרך כלל יחזיק מעמד עד לחצי שנה- שמונה חודשים במקרה של טבעת או תכשיט שעונדים באופן קבוע.

לצורך ניקוי ביתי אפשר לבחור אחת מבין 2 השיטות הנ"ל:
1. ניקוי באמצעות נוזל ניקוי כלים ומברשת שיניים כאשר משתמשים במים חמים-פושרים.
2. ניקוי באמצעות אמוניה: כאשר נזהרים ממגע ישיר עם האמוניה בכל שלב.. יש לדלל 1 יחידה של אמוניה עם שש יחידות של מים (יחס אחד לשש) להשרות את התכישיטים בנוזל למשך חצי שעה באמצעות פינצטה ובגמר לשטוף במים מהברז.

איך לזהות תכשיט מצופה זהב

אתם בטח שואלים את עצמכם איך ניתן לדעת כמה קראט יש בתכשיט שבידיכם וכיצד ניתן לדעת האם הוא מצופה בשכבה חיצונית של זהב ומכיל מתכת זולה יותר בשכבה הפנימית.. לצורך בדיקת הקראט של תכשיט מסויים יש לרכוש סט בדיקת זהב שכולל בדרך מספר בקבוקים ואבן שטוחה שעליה משפשפים את התכשיט. כל בקבוקון של חומצה נועד לבדיקה של קראט מסויים כך שבדרך כלל תקבלו מספר בקבוקים ל- 24K, 18K, 14K, 24K ועוד. יש לשפשף את התכשיט על האבן ולוודא שהצבע אינו משתנה ולא מתקלף ציפוי חיצוני של זהב. את השפשוף נבצע כמובן בחלק התכשיט שפחות בולט לעין. כתוצאה מהחיכוך התכשיט ישאיר "אבקה" בצבע זהב, וכאשר נעביר מעליה "פס" של חומצה שאת הקראט שלה אנו רוצים לאמת יש לוודא שה"אבקת" זהב אינה מתמוססת ואפילו נעלמת, ישנם מדריכים רבים ברשת האינטרנט כולל מדיריכי וידאו לאופן שבו יש לבדוק זהב. יש לציין שלעיתים טבעות זהב צהוב או זהב לבן יגיעו עם שכבה בצבע כסף מבריקה מהרגיל. שכבה זו תצפה בדרך כלל את החלק העליון של הטבעת ובסמוך ליהלומים כדי להוסיף מראה מבריק ונוצץ באיזור העליון שסמוך ליהלום. שכבה זה עשוייה מרודיום, וגם אם השכבה התקלפה במהלך השנים אין צורך להלחץ מאחר ולא מדובר בציפוי של זהב, אלא שכבת רודיום שאפשר לחדש אצל כל צורף או חנות תכשיטים מקומית.

ולחלק הכי חשוב: למה צריך לשים לב בקניית תכשיט זהב חדש או משומש

איך תזהו תכשיט זהב מצופה: במידה ומוטבע על התכשיט HGE  או RGP מדובר בתכשיט מזהב מצופה בוודאות מוחלטת. יש לחפש . שמות של יצרני תכשיטי זולים שבדרך כלל מטביעים את שמם על טבעות מהקולקציה שלהן. יש לשים לב לפינות המעוגלות או החדות של התכשיט, ואפילו לבדוק אותם תחד הגדלה במקרה של חשש לזהב מצופה, בבדיקה ייתכן שבקצוות אלו נגלה סימנים של שחיקה וקילוף של הציפוי.

איך בודקים זהב: בדיקה ואימות של זהב מצריכה נסיון של שנים רבות בתעשיית התכשיטים על מנת לא ליפול בפח ולשלם על תכשיטים שנוצרו על מנת לדמות תכשיטים העשויים מזהב נטו. בדיקת זהב משלבת בדיקה בעזרת חומצות, בדיקת משקל סגולי, בדיקה בעזרת מגנטים, שיוף או אפילו ניסור התכשיט ועוד. אם אתם מחפשים קונה זהב אמין מומלץ לגשת לעסק מבוסס בעל מוניטין וידע בתחום התכשיטים, ולא לגשת לחלפן מזדמן או לצ'יינג.

איך ניתן להזהר מקניית זהב מזוייף: כיום רוב חנויות התכשיטים קונות את הסחורות שלהן באמצעות סוכנים, וייתכן שבחבילה שנמסרה לסוכן או לבעל החנות ישנם תכשיטים שטוהר הזהב שבהם אינו תואם את החותמת שהוטבעה עליו. לכן אנו ממליצים לרכוש תכשיטי זהב אך ורק אצל חנויות ותיקות ומוכרות בתחום, חנויות אלו לא יסכנו את המוניטין שלהן במכירת זהב שונה ממה שהובטח לכם.

מה צריך לשאול כשקונים טבעת אירוסין או תכשיטי זהב: שאלו ובידקו האם ישנה מדיניות החזרה על תכשיטים, והאם יש תעודת אחריות, ובמידה וכן מה תנאיה. קחו את הזמן, שאלו שאלות וקראו מאמרים רבים ככל האפשר על קניית תכשיטי זהב ויהלומים. אומרים שידע זה כוח … במקרה של קניית תכשיטים הידע מתבטא בכסף, והכוונה היא חסכון בכספכם, גם במעמד הקנייה, וגם במקרה של החזרה עתידית או שדרוג ומכירת הזהב לחנות שמציעה זיכוי תמורתו.


יהלומים - Diamonds

היהלום נוצר בעומק של כ-150 ק"מ במעבה כדור הארץ. היווצרותו היא פועל יוצא של היצמדות אטומי פחמן (C) בתנאים מסוימים של לחץ ואטמוספרה כלומר, בטמפרטורות גבוהות ובלחץ רב לאורך השנים, הופך הפחמן החבוי בעומק האדמה ליהלום.

היהלום מופיע בטבע בכמה צבעים: חום (קוניאק), צהוב (שמפיין), ורוד, ירוק, אדום, כחול ושחור, אך היהלומים הלבנים הם המוכרים והמבוקשים ביותר. 

צבע היהלום מקורו בד"כ בחנקן הכלוא באבן. ככל שמידת החנקן באבן גדולה יותר, היא תקרין צבע צהוב יותר.

ליהלום שתי תכונות ייחודיות:

1. זהו החומר הקשה ביותר עלי אדמות. (אך הוא לא החזק ביותר). היהלום אכן חזק, אך אינו בלתי שביר. בשל קשיותו וחוזקו נקשר היהלום למונחים כמו בלתי נשחק, נצחי וכו'.

2. יהלום מלוטש זוהר ובעל ברק יותר מכל אבן אחרת. 

ערכו של היהלום נקבע על פי ארבעה פרמטרים:

1. CUT ליטוש: סוג החיתוך, עוצמת הברק והיופי הגלומים ביהלום נחשפים בעזרת מומחיותו של לוטש האבנים. ישנם שני סוגי ליטוש נפוצים Full cut ו Single cut.

ליטוש מסוג Full cut הוא הליטוש המקצועי שמביא לידי ביטוי את מלא פוטנציאל החזר האור מהיהלום ומבטיח נצנוץ מקסימלי. בליטוש מסוג זה היהלום ילוטש ב 57 משטחים שיגרמו ליהלום לנצנץ כאשר קרן אור תאיר עליו. 

ליטוש מסוג Single cut - ליטוש של 8 משטחים עליונים בלבד. החזר האור מהיהלום יהיה נמוך מאוד והיהלום לא ינצנץ בצורה מיטבית.

ליטוש לא נכון עלול להסב לאבן מראה חיוור ועמום. כלומר יהלום באיכות גבוהה ביותר שמלוטש בצורה לא מקצועית, יהיה בעל ערך נמוך ולא יבריק.

מטרת הליטוש היא ניצול תכונותיו האופטיות של היהלום, כך שמקסימום קרני אור שחודרות לאבן תצאנה מחלקה העליון כך שתתאפשר החזרת אור שתעניק לאבן ברק וחיות. 

2. COLOR צבע: דרוג הצבעים מסומן על פי אמות מידה שנקבעו ע"י המכון הגמולוגי האמריקאי (GIA). דרוג הצבעים מסומן באותיות D עד L בסדר יורד, כאשר האות D מסמלת יהלומים חסרי צבע לחלוטין והאות L מסמלת את אלה בעלי הגוון הצהבהב הבולט.

סימני הצבעים שדורגו ע"י ה-G.I.A:

D,F- חסרי צבע לחלוטין.

G,H,I,J- כמעט חסרי צבע - לבן מסחרי.

K,L,M- צהוב חיוור ביותר.

X-Z- צהבהב עד חום.

ביהלומים לבנים- העדר צבע משמעותו ערך גבוה יותר.

הגוונים צהוב, חום, אפור, מורידים את מחיר היהלום.

3. CLARITY ניקיון: רוב היהלומים מכילים פגמים קטנים טבעיים שאינם נראים לעין.

גלץ- שבר או סדק פנימי או פנימי וחיצוני.

קריסטל לכוד- מינרל או יהלום קטן בתוך היהלום המלוטש.נראה כמו בועה שקופה או בעלת גוון כלשהו. (חום, צהוב, או שחור).

נקודת פחם- נקודה שחורה מבריקה.

פגמים זעירים- ניתנים לזיהוי במיקרוסקופ.

פגמים חיצוניים- שריטה, שברים זעירים, ליטוש עודף.

על מנת להגדיר את ניקיון האבנים אנו משתמשים בזכוכית מגדלת המגדילה פי 10 (לופה). כאשר הלופה לא מזהה פגם, היהלום נחשב נקי. אבל, ככל שנגדיל את עוצמת זכוכית המגדלת כך יגדל הסיכוי למצוא באבן פגמים נוספים.

דרגות הניקיון:

IF- Internal Flawless- ללא פגמים פנימיים.

VVS1-VVS2- פגם קטן מאוד מאוד דרגה .Very Very small 1-2  - מיקרוסקופי שאינו ניתן להבחנה בלופה. 

VS1-VS2- פגם קטן מאוד דרגה 1-2 Very small- ניתן להבחנה בלופה.

SI1-SI2-SI3- פגם קטן דרגה 1-2-3 Small Inclusion-  ניתן להבחנה בקלות עם לופה.

I1-I2-I3- פגם הניתן לצפייה בעין Inclusion = פיקה.

4. Carat Weight משקל: יהלומים, כמו אבני חן אחרות, נמדדים על פי משקלם שכשהיום נעזרים במכשירי משקל דיגיטאליים מדויקים מאוד. יחידת המדידה היא קראט.

קראט- הוא השם של גרעין החרוב, עוד בתקופה שהיו שוקלים אבנים בעזרת מאזניים, מצאו שמשקל כל גרעיני החרוב זהה ולכן השתמשו בהם כיחידת משקל.

1 קראט = 0.2 גרם.

הקראט מחולק לנקודות:

100 נקודות = קראט אחד - 1.0 CT.

75 נקודות = 3/4 קראט - 0.75 CT.

50 נקודות = 1/2 קראט - 0.5 CT.

צורות חיתוך היהלומים הקיימות הנפוצות ביותר:

image alt
״אופיר פז תכשיטים״ הינו אתר אינטרנט המוכר תכשיטים ושעונים (להלן:"המוצרים"). המוצרים מוצעים לציבור הגולשים באינטרנט בישראל ובעולם, באמצעות מכירה מאובטחת באתר.
בכל מקום בתקנון זה בו משתמשים בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשמע
הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על יד הלקוח (להלן "לקוח") באתר, ויהוו את הבסיס המשפטי לכל דיון בין הלקוח לבין ״אופיר פז תכשיטים״. עקב כך, הלקוח מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון.
גלישה באתר ו/או רכישת מוצר המוצע למכירה בו, מהווה את הסכמת הלקוח לקבל ולנהוג לפי התקנון, לכן אם אינו מסכים לתנאי מתנאיו הוא מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.
תנאי שימוש באתר
כל משתמש אשר ימלא אחר התנאים המצטברים המפורטים להלן, רשאי להשתתף בהליך המכירה:
רשאי לבצע פעולה באתר כל אדם שהנו מעל גיל 18 וברשותו כרטיס אשראי תקף של אחת מחברות האשראי הפעילות בישראל.
הזמנה באתר תתקבל ותשלח עבור הגולש באם התקיימו כל התנאים הבאים :
המוצרים המוזמנים נמצאים ורשומים כקיימים במלאי במועד ביצוע ההזמנה
מולאו פרטי ההזמנה באופן מלא ונכון לצורך חיוב ומשלוח עבור ה"גולש" המתקשר עם החברה.
ניתן אישור למימוש העסקה ע"י חברת האשראי.
אבטחת מידע ופרטיות באתר
אנו מונעים כניסה לא מורשית למאגרי המידע שלנו. אנו שומרים על המידע מעודכן, ומוודאים שימוש נכון בנתונים.
יישמנו הליכים פיזיים, טכנולוגיים ואלקטרוניים כדי לאבטח את המידע שאנו אוספים באתר. אנו מודעים לרגישות הכרוכה בהפעלתו של אתר מכירות באינטרנט, ולכן אנו נוקטים באמצעי זהירות המתקדמים ביותר עבור רכישה בטוחה. העברת נתוני כרטיסי האשראי באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית ssl. בנוסף, כל הפרטים של הלקוחות שלנו נשמרים אצלנו ואיננו מעבירים אותם לצד ג.

רכישה באתר:
בעת ביצוע הרכישה באתר יידרש הלקוח להכניס למערכת את הפרטים הבאים: שם פרטי, שם משפחה, שם חברה, טלפון, ישוב, מיקוד, דואר אלקטרוני ופרטי תשלום. כן ניתנת ללקוח האפשרות לרשום פרטים זהים או נוספים למשלוח החשבונית.
במידע הנמסר לשם ביצוע הזמנה של מוצר, שירות או מידע, אנו עושים שימוש אך ורק למטרת ביצוע אותה מטלה והמטלות הנגזרות ממנה (למשל חיוב הצרכן, הוצאת קבלה וכו`). המידע אינו מועבר לכל גורם אחר, למעט ככל הנדרש להשלמת המטלה (כגון לחברת האשראי). מידע הנמסר אודות אדם אחר לצורך משלוח מתנה משמש למטרה זו בלבד במקרה ששלחת לנו דוא"ל נשתמש בכתובת הדוא"ל שממנה שלחת לצורך משלוח דוא"ל חוזר אך לא לכל מטרה אחרת, וכמו כן לא נמסור את הכתובת לכל גוף אחר.
בסיום העסקה ואישורה ע"י חברת האשראי, יקבל הלקוח הודעה ובה אישור על ביצוע העסקה בצירוף מספר עסקה למעקב. אישור זה יישלח לכתובת המייל אשר הזין המזמין בעת תהליך ההזמנה.
ע"פ חוק רכישה במסמך חסר, כלל הפרטים שימסור הלקוח בעת הרכישה זהים לפרטים הנדרשים עפ"י סוגי המכירות המפורטות בסעיפים הקודמים, בתוספת פרט ת.ז של בעל הכרטיס הניתן בעת ההזמנה.

יובהר בכל הלשון: הגשת פרטים אישיים כוזבים הינה עבירה פלילית ועל אחריות הלקוח למלא פרטיו המדויקים בעת ביצוע ההזמנה בכל סוגי הרכישות.

אמצעי תשלום: כרטיס אשראי תקף. כל כרטיסי האשראי מתקבלים באתר מלבד אמריקן אקספרס
השלמת עסקה באתר הינה רק לאחר קבלת האישור מן חברת הסליקה. באם התקבל סירוב מכל סוג, האתר יעדכן את הלקוח בטווח 24 שעות מעת ביצוע העסקה באתר.
ככל שלא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי, יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה מאיתנו תוך 24 מעת ביצוע ההזמנה. לצורך השלמת הרכישה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות לצורך הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה. יובהר ויודגש, פעולה תחשב כמושלמת רק לאחר מסירת פרטי האשראי ע"י מבצע הפעולה. במקרה כאמור, יחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד אישור העסקה ע"י חברת כרטיסי האשראי. במידה ולא הוסדר האישור הנ"ל בתוך5 ימי עסקים ממועד קבלת ההודעה על סירוב חברות האשראי למתן אישור לביצוע העסקה, תהיה ״אופיר פז תכשיטים״ זכאית לבטל את ההזמנה חד צדדית, וזאת מבלי שללקוח המתקשר עם החברה בתקנון זה תהא כל טענה ו/או תביעה ו/ או השגה כנגד החברה.
אספקת מוצרים - אספקת המוצרים ללקוחת תתבצע בדואר רשום עם אישור מסירה,באמצעות דואר ישראל. דמי המשלוח יעודכנו בדף המוצר
משלוחי אקספרס מדלת לדלת יתאפשרו בתוספת תשלום של 50 שקלים
הזמנות ישלחו בתוך 7 ימי עסקים ממועד התשלום אלא במקרים חריגים של הזמנות אישיות ותינתן על כך הודעה אישית ללקוח.
דמי המשלוח המצוינים על כל מוצר באתר, תקפים למדינת ישראל בלבד. ניתן להזמין משלוחים לחו"ל בתעריף שונה
אין "האתר" אחראי לעיכוב במסירת המוצר בשל סיבות שאינו בשליטתו : כח עליון, שביתות, עיצומים ותקלות טכניות אחרות של דואר ישראל, וכן באם הלקוח אינו אוסף את ה"מוצרים" בתוך 7 ימים מעת קבלת הזימון לסור אל סניף הדואר.
אחריות למוצרים הנמכרים באתר
כל המוצרים המוצעים לרכישה במסגרת האתר הנם חדשים לחלוטין באריזותיהם המקוריות ונהנים מכל האחריות המלאה והשירות המקובלים במהלך העסקים הרגיל, וחוסים תחת כל חוק ותקנה בעניין. "אופיר פז תכשיטים" מקבלת על עצמה, שליחת חבילות אשר לא יגיעו ליעדם, בשל מעשה ו/או מחדל של רשות הדואר, בשנית ללא כל חיוב. (אישור מסירת החבילה יהווה ראיה שהגיעה החבילה ליעדה)

״אופיר פז תכשיטים״ מתחייבת לפעול בהגינות ולעמוד במתן רמת שירות גבוהה.
החזרת ו/או החלפת מוצרים תתבצע בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר ותתאפשר רק במצב שלא נעשה שימוש במוצר והוא נשמר במצב בו היה בעת קבלתו .
הודעה על ביטול או החלפה תתאפשר דרך מייל או טלפונית בלבד. במקרה של החזרת מוצר - יתאפשר זיכוי כספי מלא בגין המוצר רק לאחר קבלתו ובדיקת מצב שימושו. במקרה זה, יוחזר הכסף ששולם בניכוי דמי המשלוח.
במקרים של החלפת מוצר - החלפה תתאפשר רק לאחר קבלת המוצר המקורי ובדיקתו. החלפת מוצר תתאפשר פעם אחת בגין כל מוצר שנרכש, דמי המשלוח מהחברה ללקוח יהיו על חשבון הלקוח
במקרה של ביטול, יש להודיע טלפונית או דרך מייל. ניתן לבטל עסקה על מוצר אשר טרם נשלח, עד תום 48 שעות. לאחר זמן זה המוצר מוכן למשלוח והלקוח יחוייב בדמי משלוח לפי אופן המשלוח אשר בו בחר.
לא ניתן לבטל עסקה של תכשיט מעל 3000 ש״ח למעט שעונים.
החזרת התמורה תתבצע במעמד ביטול העסקה, ככל הניתן, או במועד הקרוב לכך, ולא לאחר יותר משבעה ימי עסקים.
תשלום בכרטיס אשראי - יבוטל החיוב אצל חברת כרטיס האשראי של הצרכן.
תשלום בכרטיס אשראי וחשבון העוסק כבר זוכה - יושב הסכום במזומן או בשיק מזומן או שיודיע לחברת כרטיסי האשראי של הצרכן על ביטול העסקה וחברת האשראי תזכה את כרטיס האשראי של הצרכן באופן מיידי בסכום החיוב. תנאי לזיכוי הצרכן על ידי החברה הוא שיש באפשרות החברה להיפרע מהעוסק בשל העסקה שבוטלה. אם החברה אינה יכולה לזכות את הצרכן מפני שאינה יכולה להיפרע מהעוסק, חובתו של העוסק להשיב את התמורה לצרכן במזומן או בשיק מזומן.
x

#{title}

#{text}

#{price}